zondag 6 december 2015

Inzendingen voor het thema Kerst van deze maand

Hallo allemaal,

Zoals jullie de afgelopen week hebben kunnen zien op ons blog hebben wij momenteel het thema KERST.

We kregen al een eerste inzending binnen en wel van
Rosina

En de tweede is er inmiddels ook en deze is van


En er is nog een derde inzending binnen gekomen en wel van
 Natuurlijk willen we nog veel meer inzendingen zien voor het laatste thema op dit blog, want per 1 januari gaan we er helaas mee stoppen. 
Wil jij ook meedoen met dit thema?  Stuur dan je inzending o.v.v. "Thema Kerst" naar scrapmydream@gmail.com en ik zal deze dan op het blog plaatsen.

Alle volgers van dit blog kunnen mij verder volgen op mijn Stampin' Up! blog www.stampmydream.blogspot.nl. Elke volger krijgt deze maand € 5,- shoptegoed bij besteding van € 25,- aan Stampin' Up! producten. Zie hiervoor ook het bericht van maandag 30 november
groetjes,
Maaike 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi,
    Leuke inzendingen. Jammer dat het de laatste is.
    Gewoon even een klein vraagje of je mijn mailtje hebt ontvangen van mijn kaart die ik had ingestuurd.
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Dora, ik zie nu je mailtje, maar je had i.p.v. Thema Kerst Challenge Kerst opgegeven in het onderwerp en daarom vond ik hem niet.

      Verwijderen
  2. Ha Dora, dank je wel voor je bijdrage voor onze laatste challenge. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen