maandag 28 december 2015

Laatste inzending van onze gastdesigner van de maand december

Hallo allemaal,

Vandaag krijgen jullie de laatste inzending van onze gastdesigner van de maand december



Ze schrijft:

Hierbij mijn bijdrage.

Hallo allemaal,
Dit is alweer de laatste bijdrage als gastdesigner.
Ik vind het heel erg leuk om dit een keer te mogen doen.
Ik heb dit keer een babykaart gemaakt. Gewoon voor de voorraad,
Is weer eens wat anders na al die kerstkaarten.
Groetjes Nicolette
 
Nou Nicolette, ik ben eerlijk gezegd ook wel een beetje uitgekeken op de Kerstkaarten, dus ik vind het super dat je weer eens iets anders laat zien! 
 
Hartstikke bedankt dat je de afgelopen weken onze gastdesigner wilde zijn! Ik heb ervan genoten! 
 
groetjes, mede namens Ankie, Dieke en Henrike, 
 
Maaike 

1 opmerking: