zaterdag 26 december 2015

I'm feeling special today ...


Een kleine variant op de tekst op het kaartje vandaag. Ook voor mij (net als voor Dieke gisteren) is dit mijn laatste bijdrage voor Scrapmydream. Vandaar dit speciale gevoel. Bedankt aan Maaike, Henrike en Dieke voor de gezellige en plezierige samenwerking de afgelopen jaren. Dit blog zal ophouden te bestaan, maar de kaarten van Maaike kunnen jullie zeker nog wel vinden op haar SU blog: Stampmydream.

Het ga jullie allemaal goed en ik wens iedereen vanaf hier alvast een heel mooi en creatief 2016.



Bedankt voor alle berichtjes die jullie ook achterlieten als reactie op mijn kaarten. Ik heb ervan genoten. Mocht je meer van mijn creaties willen bekijken kun je altijd even op mijn eigen blog langskomen.

Wellicht tot ziens,

Groetjes,
Ankie

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart. Mooie lay-out en kleuren.
    Ik ben volger geworden van je blog.
    veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen