maandag 7 september 2015

1e inzending van onze gastdesigner van de maand september Caroline

Hallo allemaal,

Hieronder de 1e inzending van onze gastdesigner van de maand september Caroline.

Caroline schrijft:
 
Ik was blij verrast te ontdekken dat ik met mijn kaart winnares was geworden van het thema van augustus “mannenkaarten”. Altijd een moeilijk thema.


Graag toon ik jullie nu een eerste kaartje in mijn favoriete stijl namelijk eenvoud siert. Ik heb slechts met twee kleuren gewerkt pink pirouette en soft suede en twee stempelsets gebruikt de Made with love en de Perpetual birthday calendar. Sets die zich prachtig lenen om een eenvoudig en lief babykaartje te maken. Om het kaartje een speels effect te geven, heb ik het kleine hertje op een wobble (=springveer) op de kaart geplaatst.

Hopelijk kan ik jullie met dit kaartje inspireren om eenvoudige en toch stijlvolle babykaartjes te maken.
 
Groetjes Caroline
 
 
Nou, ik vind het in ieder geval een schattig kaartje!
 
groetjes, Maaike

2 opmerkingen: