zaterdag 11 juli 2015

Een gepimpt fotolijstje

Vandaag een fotolijstje dat ik gemaakt heb voor bij mijn lieve collega op haar kamer. Ze is er heel blij mee en hij heeft een prominent plekje gekregen.


Nu mijn nieuwe kamer nu ook klaar is vond ik het wel leuk om er voor mezelf ook een te maken, alleen ik heb gekozen voor lekker vrolijke kleurtjes en vlinders.


De lijstjes zijn van die 3-D lijstjes en die kocht ik bij de Action. Daarna heb ik de passepartouts gestempeld met de Perpetual Calender, achter het passepartout stempelde ik de tekst uit de Hello Life set en matte dat op een stukje bijpassend carstock. Ook erg leuk om als cadeautje weg te geven en heel snel klaar.


Groetjes en fijn weekend allemaal, Ankie

3 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie,

    Ik zag jouw berichtje en ben door jou aangestoken! Ik vind je lijstjes zo leuk, dat ik er zelf ook eentje wilde maken. Mijn yogalerares nam afscheid, dus voor haar een lijstje gemaakt. Ze was er enorm blij mee! Dus Ankie, heel erg bedankt voor je inspiratie!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Dieke, leuk dat je er door geinspireerd werd en dat de yoagalerares het ook waardeerde. Daar doe ik het voor: mensen te inspireren. Groetjes, Ankie

      Verwijderen