vrijdag 3 juli 2015

Bloem in 2 varianten

Hoi allemaal,

Vandaag weer een berichtje van mijn kant.
Ik heb met de restjes die ik had deze kaart gemaakt:

kaart bloem SMD juli

Het achtergrondje had ik nog liggen, die heb ik geëmbost.
Vervolgens de bloem gekleurd met mijn vertrouwde Copics.
Tekst erop, lintje erbij en klaar. Ik ben er blij mee, wat vinden jullie?

Ik heb met exact dezelfde bloem een hele andere kaart gemaakt, om eens te laten zien wat er ook mee kan.

kaart bloem SMD juli b

Hier heb ik de bloem gestempeld, vervolgens cirkels om de bloem heen getrokken. Op de punten waar de cirkels elkaar raken, heb ik een beetje gedoodled.
Daarna de cirkels ingekleurd met een aquamarker.

Heel wat anders, maar ik ben toch benieuwd hoe jullie dit vinden. Niet zo wat je verwacht bij een SU-kaartje, maar ik vind het leuk om de vele mogelijkheden van de stempels te benutten.Het idee komt van Kicostamps.

Tot de volgende post!
groetjes van Dieke.

1 opmerking: