maandag 16 maart 2015

voorstellen

 Vandaag ben ik aan de beurt om mezelf voor te stellen aan jullie.
Ik ben Henrike Heikoop, ik ben alleenstaand, heb wel een stel lieve ouders, 2 broers en schoonzussen en 2 nichtjes en 2 neefjes en laat ik mijn oma van 97 niet vergeten. Ik werk in een verpleeghuis, wat een heerlijke baan is.
Ik hobby al heel wat jaren, borduren op kaarten daar begon het zo’n beetje mee, en dat vind ik eigenlijk nog steeds heel erg leuk, maar daar komt het bijna niet meer van. Verder 3D, ik heb wat plaatjes geknipt en allerlei merken met designpapier gebruikt.
Workshops volgde ik al af en toe bij Maaike, en ik mocht 2 jaar geleden in haar designteam komen.
En toen begon ook het Stampin ‘Up avontuur. Maaike liet mij (ons) er kennis mee maken en eigenlijk vond ik er eerst niks aan, maar ja, het virus heeft mij intussen toch ook besmet. Wat een heerlijk materiaal om mee te werken.




2 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat je in ons team zit Henrike! En dat je het virus te pakken hebt gekregen! Hi, hi!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Henrike! Gezellig verhaal van een gezellige meid!
    Ik vind het heel leuk dat je in het team zit!

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen