woensdag 4 februari 2015

Thema van de maand februari 2015: Valentijn en Huwelijk

Hallo allemaal,

Ietjes later dan normaal, maar zoals beloofd zou ik vandaag het thema van deze maand bekend maken. Als jullie goed hebben opgelet, heb je kunnen zien dat Henrike er gisteren al mee begonnen was met een hele mooie kaart.

Het thema van deze maand is, hoe kan het ook anders in februari, Valentijn en Huwelijk.

Wij zullen als designteamleden deze week wat voorbeelden laten zien en daarna mogen jullie aan de slag.

Mijn voorbeeld is een echte Valentijns kaart voor een man, die ik zelf heb gezien op het Leadership Event van Stampin' Up! in Orlando (Florida), waar ik vorige week ben geweest.






De stempel is een beetje moeilijk te zien op deze foto, maar zegt You've got Me!

Ik vond hem zo gaaf, dat ik hem wel gewoon MOEST namaken!

En dat mogen jullie natuurlijk ook! Je hoeft niet altijd zelf het wiel uit te vinden. Er zijn zulke leuke voorbeelden te vinden op het internet, bijvoorbeeld via Google afbeeldingen of Pinterest.


Vanaf volgende week maandag kunnen jullie zelf dus ook meedoen. Maak een leuke kaart of één of ander project met dit thema en stuur een foto hiervan naar scrapmydream@gmail.com met als onderwerp THEMA VALENTIJN/HUWELIJK met vermelding van de link waar we je kaart kunnen vinden op je eigen blog. Heb je geen blog, maar wil je toch meedoen, dan is dat natuurlijk geen probleem! Insturen kan tot en met zaterdag 28 februari. Nou, ik ben benieuwd wat we allemaal te zien gaan krijgen.

Degene, die de leukste kaart of het leukste project instuurt, krijgt van mij de SAB folder én de lente/zomer catalogus van Stampin' Up! thuis gestuurd. Daarnaast ontvang je ook nog een kaart van één van onze designteamleden .

Bovendien mag je, als je dat wilt tenminste, een maand lang designer van de maand zijn en daarmee iedere maandag in de maand maart een kaart laten zien van jezelf op dit blog.

Maandag 2 maart zal de winnares bekend gemaakt worden.

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten