dinsdag 24 februari 2015

cadeau



Heel wat later dan gewoon dat ik wat op het blog plaatst, 
maar ik was net zo'n druk bijtje (zeg maar bij)
Maar hier is mijn bijdrage voor deze week.
een pak cakemeel "op gepimpt" om weg te geven.
Ik ben met verschillende framelits hier aan de gang gegaan.


de vlinder: butterflies thinlits dies
de ster: stars framelits dies
de testballon: Word bubbles framelits dies
en daarin de stempel: bedankt uit de K.J.E.G. stempel
en de stempel: Lotus blossom (uit de SAB folder) heb ik gestempeld 
op de Bannersframelits.
dus veel aan het stansen geweest.

groetjes en tot volgende week
Henrike

2 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf idee! Een super leuk bedankt kadootje!

    groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, Henrike! En gaaf om als cadeautje te geven( en te krijgen natuurlijk)

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen