vrijdag 26 december 2014

Nog één laatste kerstkaartje dan.

Hoi allemaal,

Vandaag op 2e Kerstdag nog een kaartje van mij om iedereen een fijne Kerst en een mooi, gezond en creatief 2015 te wensen!

Ik heb me laten inspireren door een bijdrage op Pinterest, die ik helaas niet meer kon terugvinden voor de bronvermelding.
Hier is mijn kaart:

kerstboom SU 2014

Gemaakt met de vlekken van Gorgeous Grunge, wat stipjes, sterren en swirls en je hebt een kerstboom. Ook een snelle kaart met een leuk resultaat!
Misschien weer een idee voor Kerst 2015?

Geniet nog van de kersttijd, en tot de volgende blogpost in het nieuwe jaar!

groetjes van Dieke.

2 opmerkingen:

  1. ik vind hem helemaal leuk ! geslaagd werkje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is er zeker eentje om te onthouden Dieke voor 2015! Errug leuk!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen