maandag 1 december 2014

Nieuw thema van de maand december

Hallo allemaal,

Volgens mij is iedereen erg druk de laatste weken, want er zijn helaas maar een paar inzendingen binnen gekomen op de uitdaging van de vorige maand.

Maar ... om het jullie makkelijk te maken, hebben we deze keer een makkelijk thema uitgekozen en dat is

KERST/WINTER

Maak dus een mooie Kerst- of winter kaart/project. Iedereen maakt deze maand wel iets voor Kerst, toch? Dat moet dus niet zo'n grote opgave zijn.

Wij als designteam zullen de spits afbijten en zullen elk deze week een keer een kaart of project laten zien. 

Ik zal starten met één van de projecten, die we afgelopen zaterdag hebben gemaakt op de workshop van de Many Merry Stars Simply Created Kit en dat was onderstaand lampje.


De grote kerstster is ook onderdeel van het pakket en die hebben de cursisten mee naar huis genomen om daar te maken. Er zit zoveel in het pakket, dat dat niet in één zaterdag te verwerken is. 

Jouw inzending mag je sturen naar scrapmydream@gmail.com. Zie voor meer informatie ook het bericht van maandag 15 december.

 En de eerste inzending kwam zojuist binnen en is van
Marielle

Gelukkig, er zijn weer een paar inzendingen binnen gekomen.

Deze zijn van 




en de laatste voorlopig is van

Vandaag weer een leuk kaartje erbij en wel van


Oeps, een ondergesneeuwd kaartje in mijn emailbox van

groetjes en succes met het maken van je eigen Kerst creaties!


Maaike


5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dit een challenge en zo ja waar moet je kaart dan naar toe? Moet je materialen van Stampín up gebruiken?
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joke, goed dat je deze vraag gesteld hebt, want ik was inderdaad vergeten te vermelden waar je alles heen moet sturen. Morgen staat er op ons blog meer informatie, maar je mag je inzending sturen naar scrapmydream@gmail.com en je hoeft niet persé Stampin' Up! materialen te gebruiken.
      groetjes, Maaike

      Verwijderen
  3. Wat een mooie eerste inzending van Marielle. Bedankt voor het meedoen. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vroeg me af of ik mijn kaart ingezonden had? Dus daarom stuur ik hem nog eens naar jullie. Kon het namelijk niet terug vinden op mijn computer.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen