donderdag 13 november 2014

Kinda Eclectic

Hoi SU-liefhebbers,

Vandaag heb ik weer een kaartje gemaakt voor dit blog.
Het is een kaart geworden met de set Kinda Eclectic.
Ik had 'm al een poosje in huis, maar nog niet mee gewerkt.

Op Pinterest zag ik een kaart die ik heel leuk vond, en met dat idee ben ik aan de slag gegaan.
Het oorspronkelijke idee is van Amy O'Neill.

Zo is mijn kaart geworden:

SMD nov 14 kinda eclectic

Ik heb een scrapvel genomen met tekst erop, die bewerkt met gesso.
Vervolgens heb ik eroverheen gestempeld met de stempels uit de set Kinda Eclectic.
Tussendoor wel de heattool gebruikt, want op gesso droogt het niet zo snel.

Ik hoop dat jullie 'm leuk vinden?

groetjes van Dieke.

2 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk geworden Dieke. Gaaf is die stempelset hè? Ik heb hem ook en ben er de afgelopen week ook mee aan de slag geweest. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat apart met gesso, volgende designteamdag eens doen?

    BeantwoordenVerwijderen