vrijdag 22 augustus 2014

Zoveel nieuws te vertellen ...

... dat ik bijna niet weet waar ik moet beginnen!

Vanaf vandaag tot en met vrijdag 29 augustus kan je je inschrijven bij Stampin' Up! en betaal je voor een startersopakket zoals gewoonlijk € 129,--, maar mag je maar liefst voor € 195,-- artikelen uitzoeken!


Is dat geen gave deal? De deal heet Short & Sweet en de naam zegt het al, deze aktie duurt maar 1 week! Wees er dus snel bij!


De aktie van de Bigshot met de gratis bundel (stempelset & framelits) loopt nog tot en met 31 augustus.



En verder hebben we natuurlijk de wekelijkse aanbiedingen in mijn webwinkel, die nog lopen tot en met dinsdag 26 augustus.

Argyle Textured Impressions Embossing Folder
Argyle Textured Impressions Embossing Folder
Price: € 9,50 € 7,13
Blushing Bride 3/4 Chevron Ribbon
Blushing Bride 3/4" Chevron Ribbon
Price: € 10,95 € 8,21
Melon Mambo 1/8 Taffeta Ribbon
Melon Mambo 1/8" Taffeta Ribbon
Price: € 6,95 € 5,21
Natural 5/8 Chevron Ribbon
Natural 5/8" Chevron Ribbon
Price: € 8,50 € 6,38
Silver Sparkle Dazzling Details
Silver Sparkle Dazzling Details
Price: € 2,95 € 2,21
Squares Collection Framelits Dies
Squares Collection Framelits Dies
Price: € 29,95 € 22,46
Travel Journal Digital Kit - Digital Download - by Stampin' Up!
Travel Journal Digital Kit - Digital Download
Price: € 8,95 € 5,37
Very Vintage Designer Buttons
Very Vintage Designer Buttons
Price: € 6,95 € 5,21


Vanaf volgende week vrijdag 29 augustus kan je artikelen bestellen uit de nieuwe hersft/winter catalogus en als je die catalogus wilt hebben, dan kan je die vanaf nu bij mij bestellen !!!
Voor slechts € 2,95 komt deze jouw kant op.

Wil je meer informatie over bovenstaande akties of heb je andere vragen, stuur me dan een mail via stampmydream@gmail.com of bel me even. Ik ben de komende tien dagen lekker vrij, dus je kan me ook overdag bereiken via 06-12949293.

groetjes en een fijn weekend!

Maaike





Geen opmerkingen:

Een reactie posten