maandag 25 augustus 2014

4e inzending van onze gastdesigner Nicolette

Hallo allemaal,

Op mijn vraag aan Nicolette of ze eventueel nog een vierde inzending had voor op ons blog schreef ze:

Ja. ik heb nog meer gemaakt afgelopen weekend. foto volgt!!

En nog geen tien minuten later: 

hoppa...ik had de foto al gemaakt, zie ik net.




 
zie hier het resultaat van de gewonnen stempelset: live's adventure.
met daarachter een geembosst stenen achtergrond op vellum.
Vind paars met bruin ook mooi overkomen.


Ook deze kaart vind ik weer hartstikke leuk Nicolette!

Super bedankt voor het meedoen aan de uitdaging en het sturen van wel vier leuke  inzendingen als gsstdesigner van de maand!

Graag tot snel!

Maaike 

2 opmerkingen:

  1. Weer al zo'n leuk kaarrje. Nicolette, ook namens mij bedankt voor je bijdragen als gastdesigner, Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen