donderdag 17 juli 2014

You make me happy

Hoi allemaal,

Hier is dan de laatste kaart uit mijn "nieuwe" serie.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien wat er allemaal te maken valt met de spullen uit de nieuwe catalogus!
Dit is mijn kaart dan:

SMD juli 3
SMD juli 3b

Wat je misschien niet zo goed ziet, is dat ik hier een stukje cardstock heb bewerkt met een speciaal onderdeel van de snijmachine. Daarmee kun je een afscheurrandje maken.
Zodoende kan de ontvanger de boekenlegger van de kaart scheuren en als zodanig gebruiken. Leuk, toch?

De stempelset van de banner heet Perfect Pennants.
De tekst komt uit Something to Say.
Ook heb ik de Chevronpons gebruikt.
Het papier komt uit het kleine blokje Moonlight.

Groetjes van Dieke.

2 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel leuk bedacht!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is écht een succesnummer Dieke, die kaart die we van jou geleerd hebben! Ik heb er al veel (mis)bruik van gemaakt! Hi, hi!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen