maandag 14 juli 2014

Tweede inzending van onze gastdesigner Dora

Goeiendag allemaal,

Vandaag is het alweer tijd voor de tweede inzending van onze gastdesigner Dora.

Ze schrijft:

Zoals jullie weten is er een challenge bij Scrap My Dream: Maak een projectje.
Dit keer heb ik iets gemaakt wat aansluit bij de challenge.
De gieter is een mal/stencil (geen stans), weet niet van welk merk, en versierd met bloemen van Stamping UP.
Misschien krijg je inspiratie om een mal te gebruiken die ergens in de la/kast ligt te verstoffen....zoals die van mij....hihi...en had ik ook gelijk een aardigheidje voor mijn moeder die afgelopen week jarig is geweest.
 



Ik wens een ieder veel succes en hopelijk lukt het om mee te doen met de challenge.
 
tot de volgende keer!

groetjes Dora

3 opmerkingen:

  1. Schitterend Dora, supermooi vind ik het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk project, Dora! Heel smaakvol.
    De kleurtjes vind ik ook erg mooi bij elkaar passen.
    Je verrast ons steeds met van die leuke dingen, hopelijk nog een keer?

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er helemala top uit! Leuk om je moeder te geven!
    En een stoffige mal heb ik denk ik niet...ik ga eens zoeken...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen