vrijdag 18 juli 2014

Een verjaardagskaart voor Dieke

Goedemorgen allemaal,

Afgelopen woensdag was Dieke jarig! Nog van harte gefelciteerd Dieke. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad?






Ik maakte voor haar bovenstaande kaart. Als het goed is, heeft Dieke hem inmiddels ontvangen.

Ik heb o.a. gebruik gemaakt van de onwijs leuke stempelset "Let Your Hair Down", die dit jaar (dat wil zeggen tot en met juni 2015) helemaal gratis te verkrijgen is bij Stampin' Up! wanneer je een party bij je thuis laat verzorgen door mij.

Lijkt het je leuk om ook deze stempelset, of andere leuke spulletjes van Stampin' Up!, te verdienen, en woon je binnen een straal van ca. 50 kilometer van Rotterdam, laat mij dan een keer een party bij je geven.

Tijdens zo'n party vertel ik je één en ander over Stampin' Up! en wandel ik met jou en je gasten door de superleuke catalogus. Daarnaast maken we op zo'n avond altijd een leuk projectje met elkaar. En dit alles HELEMAAL GRATIS EN VOOR NIETS!

De gastvrouw krijgt naar gelang de omzet van die avond hostess credits en hiervoor kan zij dan producten uitzoeken uit die geweldige catalogus!

Wil je hier meer over weten of wil je een catalogus aanvragen (voor slechts € 6,75 stuur ik hem op, incl. verzendkosten),neem dan gerust contact met me op via stampmydream@gmail.com

groetjes en een fijne dag verder!

Maaike

2 opmerkingen:

  1. Oh Maaike, wat is-ie gaaf! Ik heb inmiddels ook een paar keer wat van deze set gebruikt en hij is inderdaad kei-leuk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje!! Echt super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen