zaterdag 21 juni 2014

Een cadeaudoosje

Vandaag heb ik voor jullie een cadeaudoosje. Deze hebben we een tijdje terug gemaakt tijdens onze DT dag bij Maaike. Echt niet zo moeilijk en toch heel leuk. We hebben o.a. gebruik gemaakt van de scallop tagpunch. Ik heb later zelf thuis nog het labeltje toegevoegd. Ik had het doosje nl. nog niet helemaal af toe ik naar huis ging, dus dat heb ik later alsnog afgemaakt.


En nog een beetje een zij-aangezicht voor alle duidelijkheid


Ik ben erg gecharmeerd van de kleurencombinatie Crumb Cake met Real Red. Echt gaaf.

Groetjes, Ankie

4 opmerkingen:

  1. deze is erg leuk ! mooi gedaan leuk papiertje !
    nog een fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke, frisse combinatie Ankie!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk doosje geworden, mooie kleur zo.
    ik moet hem ook nog afmaken.
    groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, Ankie! Leuk om te zien hoe al onze doosjes weer zo anders zijn geworden.

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen