woensdag 30 april 2014

Bekendmaking winnares uiltjes week

Hallo allemaal,

Vorige week hadden wij een themaweek met uiltjes. We hebben toen gevraagd of jullie ook een foto van een kaart of een ander project met een uil wilden mailen en dat heb ik geweten! Ik heb maar liefst 9 inzendingen binnen gekregen.

Na veel wikken en wegen ben ik eruit. De winnares is Inge Hoeksma met deze kaart


Is het geen schatje?

Iedereen hartelijk bedankt voor het meedoen. En Inge, ik ga je een mailtje sturen en dan gaan we snel ervoor zorgen dat de beloofde prijs naar je toe komt!

groetjes,

Maaike

5 opmerkingen:

  1. Inderdaad een schatje! Inge, gefeliciteerd!
    Maaike, ik ben ook wel nieuwsgierig naar de andere inzendingen hoor...altijd leuk om inspiratie op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel!!!
    En Maaike bedankt voor je mailtje!!! adres = gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superkaart, Inge! Heel gaaf!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb mijn prijsje mogen ontvangen, tjee wat gaaf en wat veel . Ben er heel blij mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen