zaterdag 22 maart 2014

Rood-wit-blauw

Vandaag een kaartje met een aparte maat. Ik had nog wat envelopjes liggen die ze vroeger ook wel loonzakjes noemden. Die had ik ooit van mijn zoon gekregen die ze over had van zijn geboortekaartjes. Eerst dacht ik daar kado-envelopjes van te maken, maar van de week bedacht ik me ineens dat ik er natuurlijk op maat gemaakte kaartjes voor kon maken. En dit is een van een reeks kaartjes die ik maakte.


Op de achtergrond de Gorgeous Crunch gebruikt en op de voorzijde de Flowershop stempel en punch en de Petite Petals stempel en punch. Voor de 'sjiek' de onderste hoekjes afgerond met de Corner Chomper.

Groetjes, Ankie

3 opmerkingen:

  1. een leuk kaartje werd het zo ! mooi gedaan,
    fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker fleurig kaartje Ankie! Hou ik wel van!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om dat passend te maken met die loonzakjes!
    Grappig maatje is dat, hè?
    En je kaart is lekker fris, heel fleurig!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen