dinsdag 25 maart 2014

Hello, Doily

Goedemorgen, 
voor mij doen ben ik erg laat met een kaart plaatsen op de dinsdag,
maar je heb van die dagen dat het druk is,
en ik had gister een heerlijk hobbydagje bij Hélène den Breejen,
en s'avonds nog een poosje naar oma, 
ja en toen was het te donker om een foto te maken van deze kaart.

Ik heb de stempelset Hello, Doily en Mixed Bunch gebruikt
de kleur wisteria wonder het ik gebruikt in de tekst en het label er onder
de kleur wild wasabi heb ik gebruikt in de bloem
en de kleur smokey slate is gebruikt en de gestempelde doily en het kleine rondje
 en het papier waar je de rand van ziet

fijne dag vandaag
lieve groetjes Henrike

3 opmerkingen:

  1. Wauw! Het is een super mooi kaartje. De grote doily is heel subtiel aanwezig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Henrike! Leuk gedaan zo met die doily!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met die doily, Henrike!
    Een echt sjieke kaart zo.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen