donderdag 20 maart 2014

cadeautje voor de meisjes van Scrap my Dream

Hoi allemaal,

Deze blokjes heb ik opgepimpt voor de laatste DT-dag van Scrap my Dream.
We hebben de laatste keer verzonnen dat we een swapje mee zouden nemen voor elkaar.
Dit idee had ik al eerder gezien en vond ik leuk om te doen.

notitieboekjes DT

notitieboekjes DT2

notitieboekjes DT3

Ik heb de kaftjes zo gevouwen dat er een uitsparing is voor de pen. Die pen heb ik ook aangekleed met een stukje designpapier erin.
Grappig, toch?

groetjes van Dieke.

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt erg gaaf. En ik kan het weten want de blauwe ligt hier op mijn hobbykamer te pronken. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook bij mij ligt er zo'n leuk blokje te pronken! Helemaal gaaf Dieke!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen