maandag 17 februari 2014

3e bijdrage gastdesigner Debbie



Alweer een week voorbij en dus mijn laatste bijdrage als gastdesigner van dit blog.

Voor deze kaart werd ik geïnspireerd door de catalogus van Stampin Up. Er staan echt geweldig mooie creaties in!!



Het stempeltje op deze kaart is van Penny Black en heb ik ingekleurd met Faber castell potloden.
De vlaggenlijn is gemaakt met een stans van Joy, verder nog witte stickers gebruikt, zowel de lijntjes als de letters. Tot slot nog wat eyelets op de hoekjes en klaar!!

Rest mij nog het DT van dit blog hartelijk te danken voor de kans om mijn creaties hier te laten zien.
 
Bedankt voor de leuke reacties en wie weet tot ziens op mijn eigen blog.....

Debbie 


En natuurlijk bedanken wij  Debbie voor de ontzettend leuke bijdrages, die zij, ondanks haar drukke werkzaamheden, 3 weken lang heeft aangeleverd! Super Debbie! Graag nog eens tot ziens op dit blog.

Ankie, Dieke, Hélène, Henrike en Maaike 
 

2 opmerkingen:

  1. Ha Debbie, bedankt voor jdeze mooie kaart en bedankt voor je gastdesignerbijdragen. Ik heb van je creaties genoten. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart weer, Debbie!
    Het was leuk dat je bij ons team was voor de afgelopen weken. Jouw voorbeelden vond ik echt een inspiratie!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen