woensdag 9 oktober 2013

Hoping your Christmas....

Hoi hoi,

Afgelopen dagen heb ik weer een aantal kerstkaartjes gemaakt. 
Ieder jaar kom ik er 
standaard te kort, maar daar hoop ik dit jaar een einde aan te maken. 
Ik ben al vroeg begonnen en er staat inmiddels al een flinke 
 bak klaar :-)
Voor dit kaartje heb ik het SU DSP van 
vorig jaar gebruikt, erg mooi papier wat ik nog steeds 
graag mag gebruiken.
Ik heb het gecombineerd met toch wel de favoriet van 
hééééél véééél stempelaars, en dat is de SU Gorgeous 
grunge. 
Je ziet deze stempelset op heel wat kaartjes van 
mij terugkomen.
Groetjes Hélène


7 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kerstkaartje. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is deze leuk : heel anders dan een doorsnee kerstkaart, geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUper! Na de baby prints babyvoetjes is dit ook wel een van mijn favo sets

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje! Niet te veel poespas. I love it.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is wel errug gaaf Hélène! Ik wil die stempelset ook graag, maar weet dat ik hem krijg in November tijdens de conventie van SU in Manchester. Nog even wachten dus!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt, Hélène. Erg stijlvol!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen