donderdag 19 september 2013

Happy birthday wishes

Hoi allemaal,

Dit is dan mijn bijdrage voor op dit blog voor deze week.
Zoals jullie kunnen zien, heb ik dezelfde stempelset gekozen als Maaike.
Ik kreeg deze binnen en moest ermee aan de slag, je kent dat wel.
Ik zal jullie niet langer in spanning laten, hier komt ie:

birthday wishes

Gebruikte materialen zijn:
  • Six sided sampler( stempelset)
  • Pons van de six sided sampler
  • Vlaggetje uit de ponsset van Hearts a Flutter
  • Tekststempeltje uit de set Petite pairs.
  • Inkt in de kleuren Crumb cake, Pool party en Pretty in pink

Zelf ben ik erg blij met het resultaat.
Ik hoop jullie er ook mee te kunnen inspireren!

Groetjes van Dieke.

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Dieke,mooie kleuren heb je ook gebruikt.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gedaan Dieke! Wel een werk zeg, al die hexagon figuurtjes uitponzen en van een mooi randje voorzien en weer opplakken! Maar een supergaaf resultaat!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje. Leuk effect met het patchwork.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. net terug van vakantie, en dan altijd leuk dat er zo'n mooie, gave kaart bij de post zit, Heel erg bedankt.
    groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen