zaterdag 4 mei 2013


Hoi allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om hier een blogpost te plaatsen. Dit keer weer een bloemenkaartje. Er werd nl. bij de SU-per challenge van deze keer gevraagd om een kaart waarop je heel duidelijk bloemen hebt gebruikt. Nu dat is voor deze dame geen probleem hoor. Ik heb zulke prachtige stempels van SU met bloemen, daar kun je altijd wel kaartjes mee maken. Ik heb deze keer gekozen voor de stempelset Elements of Style. Daarvan heb ik de grote bloemtak met Close to Cocoa inkt gestempeld en daarna heel voorzichtig ingekleurd met copics. Ik had nog een mooi designpapier liggen van London Market - notting hill. Een beetje vintagepapier dat ik heel geschikt vond voor de achtergrond van dit kaartje. En ik had een klein stukje breed oudroze lint van SU liggen dat precies paste. Ik heb alle onderdelen gesponst met een spounchedouber (SU) en Close to Cocoa inkt.
Een paar plakparels uit eigen voorraad en een neutraal tekststempeltje.
Dus ik heb mijn bijdrage aan dit blog maar meteen gecombineerd met de eerder genoemde challenge.


Groetjes en fijn weekend, Ankie

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Ankie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooo, wat is dat een prachtig kaartje zeg! Die stempelset is erg mooi, ik heb m ondertussen ook, dus doe ik gelijk weer inspiratie op!

    BeantwoordenVerwijderen