woensdag 20 maart 2013

Happy Birthday

Hoi hoi,

Het idee van dit kaartje kwam ik tegen op Pinterest.
Uiteindelijk is het toch een heel ander kaartje
worden, maar ik vond het leuk om 
deze embossingfolder eens zo te gebruiken.

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Stempel: SU Elements of Style
Tekst: SU Fabolous phrases
Papier: SU Comfort café
Embossing: SU Designer frames folder
Pons: SU Modern label / word window
Stans: SU Beautiful wings embosslits
Overig: SU Paper doilies, touw, Perlen pen

Gezellig dat jullie hier langskwamen.

Groetjes Hélène

5 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan en een prima idee. Pinterest is een bron van inspiratie maar zo verslavend.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, apart kleur blauw maar echt super mooi icm kraft en wit!

    Groetjes van Marieke
    printerest moet ik me geloof ik ook maar eens in gaan verdiepen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurencombinatie Hélène!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen