donderdag 31 januari 2013

Voor jou, van mij.....

Hoi allemaal,

Dit is mijn SU-kaartje van deze week.
Het is een eenvoudig kaartje geworden, omdat ik drukdrukdruk ben met traktaties/ verjaardag/ kinderfeestje voor mijn oudste dochter.
Maar toch vond ik het leuk om deze zo lekker vrolijk te maken:

 

Het papier komt uit de serie Summer Smooches van SU
De randpons is ook van SU
De tekststempel komt uit de serie A Word For You
Het vogeltje komt uit een oude set van Stampin up, die heet Cheep talk.

Bedankt voor het kijken!

Groetjes van Dieke.

6 opmerkingen:

  1. Leuk Dieke,mooi papier heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoudig of niet, ik vind het een heel leuk kaartje!!!
    Lief stempeltje dat vogeltje. En ook nog leuke kleine details, dat knoopje enzo ik vind het echt leuk!!
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had op jouw eigen site al laten weten dat ik het een super kaartje vind. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het ook een leukerdje hoor, die kleine details maken het echt af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! succes met de verjaardag/ traktatie van je dochter :-)

    Tot vanavond!
    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk kaartje Dieke!
    Vast een fijne verjaardag met je dochter!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen