vrijdag 25 januari 2013

Maak er een leuke dag van


Vandaag mag ik weer een bijdrage leveren voor het Scrapmydream blog. Ik heb gebruik gemaakt van dp dat ik ooit bij Maaike kocht toen ze haar webwinkel nog had. Inmiddels is de winkel er niet meer omdat zij zich volledig is gaan concentreren op SU producten.
Maar daarom kan ik nog wel een kaartje plaatsen met de producten die ik in het verleden bij haar aanschafte.
Ik heb trouwens gebruik gemaakt van een schets van Cornelie die laatst op de blog van Bij oma Dee stond maar waar ik niet aan toe kwam om hier op tijd een kaartje van te maken. Echter de schets was te leuk om zo maar te laten liggen dus heb ik alsnog dit kaartje gemaakt.


Groetjes, Ankie

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Ankie,de schets is inderdaad leuk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooi kaartje Ankie!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sketch idd, en jij hebt er een supervrolijke kaart van gemaakt!
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ankie,
    ik ken de sketch en dacht dat je hem nog kan insturen tot eind januari...zou jammer zijn als het alweer voorbij is. Je uitwerking is helemaal mooi!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk kaartje met frisse kleuren.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ankie, wat een gezellige kaart is dit! Helemaal leuk!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja, wat ik ook nog wilde zeggen: het toeval wil dat ik gisteravond op een workshopavond van Caro in Noord-Holland Caro assisteerde, en wie kwam ik daar tegen? Cornelie!

    BeantwoordenVerwijderen