donderdag 17 januari 2013

Je bent nooit meer dan een gedachte weg

Hoi allemaal,

Vandaag is het de beurt aan mij om op dit blog een kaart te plaatsen.
Het is een kaartje geworden met SU erop, en ook wel in SU-stijl.
Het idee komt van Pinterest en ik heb het aangepast naar mijn idee.



Ik heb gebruikt:
tekst uit een SU-hostess set
randpons van SU
wit papier van SU, whisper white
linen thread van SU
Overige materialen komen uit mijn voorraadkast.

Bedankt voor het kijken, ik hoop dat jullie dit kaartje ook leuk vinden!

Groetjes van Dieke.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke kaart. Het idee van de knipen is super!

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat vind ik dit en superkaart zeg!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Dieke, wat een super leuk kaartje heb je gemaakt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo dieke met zo weinig spulletje toch een mooi kaartje.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen