maandag 28 januari 2013

Bekendmaking winnares uitdaging 5

Goedenavond allemaal,

De winnares van uitdaging 5 is bekend en is geworden:

Astrid!!! 

Astrid had zelfs twee kaartjes ingestuurd en beiden zijn genoemd in de top 3 van de winnaars, maar het winnende kaartje is geworden: 


Astrid, van harte gefeliciteerd! Wanneer je me even je adres wilt mailen, komt de prijs, bestaande uit een pakketje Stampin' Up! artikelen, zo snel mogelijk naar je toe! 

Fijne avond nog en de groeten namens het hele team: Ankie, Dieke, Hélène en Maaike

5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs Astrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd!! veel plezier met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, dat ik gewonnen heb. Ook leuk dat ik met 2 van de kaarten in de Top 3 ben beland. Jippieeeee. Ik heb net een mailtje gestuurd. Ik kijk al naar het pakketje uit.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!!

    Jammer dat we de top 3 niet zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Astrid met deze schitterende kaart.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen