donderdag 22 november 2012

uit de oude (kerst) doos.....

Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik bezig met het maken van deze kerstballen:





Hiervoor heb ik een vel met rondjes gemaakt. Die snijd je uit en kun je bestempelen. Ook is het natuurlijk mogelijk om ze van designpapier te maken.
Deze rondjes vouw je volgens het patroon en je plakt ze aan elkaar.
Het PDF-patroon en de werkbeschrijving zijn onderweg en worden zeer binnenkort geplaatst in mijn downloadmap.
Er komen dus nog meer voorbeelden aan, want deze ballen had ik al eerder gemaakt.
Houd mijn site ( www.stempeldieke.nl) maar in de gaten!

Ik hoop dat jullie de ballen ook leuk vinden?

Groetjes van Dieke.

5 opmerkingen:

  1. Wat schitterend gemaakt!! Ben benieuwd naar het pdf-patroon!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gedaan Dieke, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan Dieke, en het is weer eens wat anders dan een kaartje. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh Dieke, dat patroontje wil ik ook wel hebben. Heb nog mooi papier van Stampin' Up! en wil wel eens zien hoe de ballen dan worden!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen