donderdag 29 november 2012

Een witte kerst?

Hoi allemaal,

Ik was de afgelopen week bezig met mijn kerstballen, en zou mijn resultaat hier ook laten zien.
Dit is het 2012- resultaat!



Het ballenrecept:

Download het patroon via mijn eigen site, www.stempeldieke.nl
Snijd de rondjes uit en bewerk/ bestempel ze naar keuze.( Ik heb ze alleen geëmbost, maar je kunt bijv. ook scrappapier gebruiken)
Let op, maak eerst het bovenste deel van 5 rondjes met het lint ertussen!

Kleur je magnoliastempel in met Copics, knip uit en plak haar op de bal.
Mijn gebruikte Copics waren:
huid: E50/ E51/ E53 en R20
rozetint: RV10 en RV02
jurk wit: C3/ C1/ C00 en 0
haar: E49/ E39 en E29

Veel maakplezier!

Als je het patroon graag wilt hebben, dan kun je eenvoudig volger worden van mijn site. Ik stuur je dan het wachtwoord voor de PDF-bestanden toe.

Groetjes van Dieke.

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit schitterend gemaakt Dieke, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Anita!
      Ik waardeer het zeer dat je mij zo'n lief berichtje stuurt!

      Groetjes van Dieke.

      Verwijderen
  2. Erg leuk Dieke, ik ga eens snel op je site kijken om te zien hoe je die nu weer gemaakt hebt!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen