donderdag 18 oktober 2012

Cadeaukaart gemaakt

Tja, op de valreep nog op donderdag een post van mij.....

Omdat ik in oktober veel verjaardagen heb, ben ik aan de gang geweest om een cadeaukaart te maken.
Het bevat meteen een tegoedbon, ik kan alleen nog niet melden wat voor bon. Ik geef het cadeau later, en de jarige zou zomaar eens op deze site kunnen kijken!
Dus hier is mijn cadeaukaart dicht:



Als je hem openvouwt zie je dit:



De twee flappen in het midden met de kartelranden eraan, kun je nog een keer openvouwen.
Dan krijg je dit effect:



Het papier wat ik heb gebruikt is van My Minds eye, de stempel van Magnolia.
Ik heb haar gekleurd met Copics.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, de jarige vast ook wel.

Groetjes van Dieke.

2 opmerkingen:

  1. Ha Dieke, wat een leuk idee en wat mooi gemaakt weer. Maar ja dit soort projectjes zijn echt jouw ding en dus jou ook wel toevertrouwd. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een bewerkelijke kaart weer Dieke! Helemaal gaaf!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen