zaterdag 15 september 2012

Opheffingsuitverkoop bij Scrap My Dream en extra korting ...

Hallo allemaal,

Omdat ik per 8 oktober a.s. demonstratrice word voor Stampin' Up! hou ik een enorme opheffingsuitverkoop in mijn webwinkel Scrap My Dream tot 30 september a.s.


Je krijgt 25% korting op alles, zo lang de voorraad strekt, wanneer je de kortingscode SLUITING  invult.

Nu heb ik een extra aardigheidje bedacht voor de volgers van dit blog.

Wanneer je volger wordt (of al bent) van mijn nieuwe blog http://www.stampmydream.blogspot.nl/  én je zet in de sidebar van je eigen blog dat vanaf 8 oktober Stampin' Up! artikelen bij mij verkrijgbaar zijn, met bovenstaande link erbij, dan krijg je een

EXTRA KORTING VAN 5%, DUS TOTAAL 30% OP ALLES !!!

Deze extra korting van 5% zal ik achteraf berekenen, dus zet even bij de bestelling in het vakje "opmerkingen", dat je volger geworden bent (of al was) en de link hebt geplaatst in je sidebar. Je krijgt dan een nieuwe orderbevestiging gestuurd. Pas daarna hoef je te betalen! 

Let op, dit betreft dus de voorraad uit mijn huidige webwinkel met spullen van o.a. My Mind's Eye, BasicGrey, Don & Daisy, Hero Arts, Penny Black, Artemio, Boefje, Jillibean, Tim Holtz, Cheery Lynn en onderdelen voor sieraden enzovoorts, enzovoorts... 

groetjes en hopelijk tot mails!

Maaike





Geen opmerkingen:

Een reactie posten