zaterdag 4 augustus 2012

Demonstratrice voor Stampin' Up!

Hallo allemaal,

De afgelopen weken heb ik reeds berichten geplaatst over het feit dat Stampin' Up! naar Nederland komt. Inmiddels weet ik dat, wanneer ik voor Stampin' Up! ga werken, ik de webwinkel op zal moeten geven. Daar heb ik de afgelopen twee weken tijdens mijn vakantie goed over nagedacht en ik heb besloten dat ik dat ook zal doen. Natuurlijk zal dat pas gebeuren op het moment dat Stampin' Up! er daadwerkelijk is.

Tot die tijd worden er gewoon nog hartstikke leuke workshops gegeven met andere producten, zoals van My Mind's Eye en Jillibean.




Maar ... er worden momenteel veel emails naar mij gestuurd met vragen over Stampin' Up! en hoe je bijvoorbeeld demonstratice kunt worden en wat er dan van je verwacht wordt. Daarom heb ik onderstaande even op een rijtje gezet. 

Heeft u serieuze interesse in Stampin' Up! dan staat hier informatie over hoe u een demonstratrice kunt worden.  

Aanmelden bij Stampin' Up! moet u doen via een andere demonstratice, zij is uw zogenaamde "up-line".
In Nederland starten we hoogstwaarschijnlijk per 1 oktober 2012 en er zijn al veel mensen op zoek naar u om u toe te voegen aan hun team, de zogenaamde "downline". Ook ik wil u graag aan mijn "downline" toevoegen, maar waarom zou u kiezen voor mij? 

Ik ben een enthousiast persoon, die graag met mensen omgaat. Momenteel werk ik als coördinator in het Sophia kinderziekenhuis en dat doe ik met veel plezier. Maar ... mijn passie voor het hebben van een eigen bedrijf heeft zich al geuit in het feit dat ik sinds juli 2010 een eigen webwinkel heb in artikelen voor scrappen en stempelen.  Bovendien heb ik ervaring met het werken bij een bedrijf, zoals Stampin' Up! dit doet, via het zogenaamde Multi Level Marketing systeem.

Als demonstratrice van Stampin'Up! geeft u party's bij mensen thuis of in een clubgebouw of waar dan ook in een zaaltje. U verkoopt dan artikelen van Stampin' Up! en verdient hiermee een leuk zakcentje. Ook is het natuurlijk mogelijk om u in te schrijven en alleen voor uzelf, familie en vrienden artikelen van Stampin' Up! te kopen met een aantrekkelijke korting!

Het is niet toegestaan om de artikelen van Stampin' Up! te verkopen via een braderie of een webwinkel. Wel kunt u op een braderie projecten en/of kaarten laten zien, die u met spullen van Stampin' Up! heeft gemaakt en deze verkopen. Meteen kunt u dan eventueel nieuwe klanten werven. De klanten kunnen ook bij u bestellen via de telefoon of via een mail. Het handigst is het wanneer zij dan een catalogus hebben of deze inkijken via internet. 

Wanneer u zich bij mij aansluit, zal ik u voorzien van alle hulp en ondersteuning die u nodig heeft, om van uw bedrijf een goed lopende business te maken. Maar, ik zal u nooit onder druk zetten. U hoeft niets te doen, dat u niet wilt doen, dat beloof ik! 

Het hebben van een "downline" is geen vereiste, het is een extraatje. Het geeft u de mogelijkheid om op commissiebasis op basis van de verkopen van uw "downline" extra geld te verdienen. Maar, het geeft u ook verantwoordelijkheid. U zult op uw beurt uw team moeten ondersteunen en hen helpen bij het behalen van hun doelen. Natuurlijk kunt u dan ook op mij rekenen! 

Als nieuwe demonstratrice heeft u de mogelijkheid onbeperkt gratis stempelsets te verdienen tijdens de eerste zes maanden voor uw verkoop en het werven van nieuwe mensen voor uw team. 

Via Stampin' Up! krijgt u vele ideeën aangereikt, die u kunt gebruiken bij het geven van workshops. 

Ik hoop dat ik een aantal van uw vragen beantwoord heb. Heeft u nog vragen of wilt u meer informatie dan kunt u altijd een email sturen naar stampinupholland@gmail.com

Wilt u zich aanmelden voor mijn team dan bent u van harte welkom! Stuur ook in dat geval even een emailtje naar stampinupholland@gmail.com

groetjes en graag tot ziens!

Maaike 

4 opmerkingen:

  1. oh dat is zo gaaf dat het eindelijk naar NL komt. we kunnen dan dus via u bestellen, dat is top. :)

    gr Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Eveline, ja, eindelijk hè! We hebben er lang genoeg op gewacht!
      Wanneer je via mij wilt bestellen, dan kan dat door een email te sturen naar stampinupholland@gmail.com
      Zodra de mogelijkheid er is om te bestellen hoor je dat van me.
      groetjes, Maaike

      Verwijderen
  2. Oh dit is zoo leuk om te horen. Is het dan ook mogelijk om dus alleen te bestellen? Helaas is niemand in mijn direkte omgeving enthousiast over het maken van kaarten...Maar als ik op zo'n manier wel kan bestellen, super. En vooral hun ponsen vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Pippa, ja hoor, je kunt bij mij bestellen. Stuur vast even een emailtje naar me op stampinup@gmail.com zodat ik je een berichtje kan sturen zodra de mogelijkheid er is. De ponsen zijn inderdaad super. Ik kan het weten, want ik heb er al 'n stuk of 20!
      groetjes, Maaike
      Oeps, ik gaf je een verkeerd emailadres. Het moet natuurlijk zijn stampinupholland@gmail.com

      Verwijderen