donderdag 10 mei 2012

Skatende Boef

Hoi allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor de nieuwe uitdaging bij Elke kaart een feestje.
Het thema was sport, en we hebben gewerkt met een sketch.

Ik heb deze kaart gemaakt:


De stempel is een Boefje, te koop bij Scrap my dream.
Het gebruikte papier is van My minds eye, uit een uitgebreid pakket. Ook dit papierpakket is verkrijgbaar bij Scrap my dream. Er zaten veel papieren in met meidenkleuren, maar zoals jullie zien, ook jongenskleuren!
Het was nogal een uitdaging, omdat ik bijna nooit jongenskaarten maak. Daarom wel extra leuk om een keer te doen. Ik vond het sportthema ook uitstekend passen bij een jongenskaart.
Ik heb de kaart rondom geborduurd met limegroene scrappers floss.
Ook heb ik twee embossingmallen gebruikt, de grote rondjesmal is er een van Cuttlebug, die met de sterren is van Crafts too. De grote bloemenmal is van Nestabilities, de sterrenrand van Magnolia.



Voor het inkleuren van dit Boefje heb ik Copics gebruikt.
De kleurnummers zijn:
E50/ E51/ E53 en R20 voor de huid
YG11/ YG03 en YG23 voor het groen
BG0000/ BG01 en BG10 voor het blauw
W5 en W3 voor de wielen van het skateboard
W3/ W1 en 0 voor de schaduw
E33 en E31 voor het haarplukje en de schoenen.
Ik hoop dat jullie 'm ook leuk vinden!

Groetjes van Dieke.

6 opmerkingen:

  1. Hij is zeer zeker erg mooi. Leuk hoor met deze accenten en details. Een echte jongenskaart.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super gaaf en je hebt er nog mee gewonnen ook!
    Van harte gefeliciteerd Dieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En gewonnen hè? Ik zei het al meteen toen ik jouw kaartje en dat van Caro zag: jullie zijn grote concurrenten. En inderdaad een van jullie is inderdaad de winnaar geworden. In dit geval jij Dieke. Van harte gefeliciteerd het is je van harte gegund, groetjes Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Dieke,
    Gaaf kaartje hoor en ik lees bij de reactie van Ankie dat jij de winnaar bent bij EKEF,nou van harte gefeliciteerd.
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik had dit bericht al een week geleden klaargezet.
    Toen wist ik nog niet wat er vandaag zou gaan gebeuren....
    Maar dit is inderdaad de winnende kaart!
    Dus hartelijk bedankt voor alle lieve reacties, ik glunder hier gewoon nog een poosje door.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje Dieke, en wat een mooie details heb je gebruikt, leuk die geborduurde rand ook.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen