vrijdag 18 mei 2012

Happy family


Hoi allemaal,
Vandaag is het vrijdag dus hoog tijd voor een Scrapmydream bijdrage. Ik maakte dit kaartje waarbij ik gebruik maakte van MME papier dat hier verkrijgbaar is.


Ik heb een kantje gebruikt over het onderste laagje dp papier. Een restantje MME papier met cirkeltjes geplakt, een stukje blauw/groen cardstock gestanst met een Nestibillatie en dit gedistressed. Het plaatje van Edwin en Tilda met baby is uit de nieuwste Magnolia collectie en vond ik zo lief. Ik kleurde deze in met copics en stanste deze eveneens uit met een Nestabillatie en distresste de randen. De bloemetjes stanste ik met een malletje van Mariannedesign uit een restantje wat qua kleur goed bij dit kaartje past, en heb ik voorzien van wat meeldraadjes. Een klein grijsbruin strikje op het kantje, een veiligheidsspeld en het woordje Baby uitgestanst met een creatable van Mariannedesign et voilà,  zie hier het eindresultaat.

Ik heb de onderstaande copics gebruikt:
Gezichtjes: E93, 51, 00
Huid: E51, 00
Haar Edwin: E59, 57, E04
Haar Tilda: E15, Y28, 23, 21
Bloes Edwin: C00
Spencer Edwin: YG67, 45, 61
Broek Edwin: B37, 34, 32
Schoenen Edwin: E74, 71, 70
Jurk Tilda: E15, UR24, Y17, 23, 21
Schoenen Tilda: E59,57, 55
Grondschaduw: E74, 71,70
Schaduw: W2, 1, 0, 00

Groetjes, Ankie

1 opmerking: