zaterdag 28 april 2012

Magnolia en scrapmydream gaan prima samen


En dan is het al weer zaterdag, dus de hoogste tijd voor mijn Scrapmydream bijdrage van deze week. Afgelopen donderdagavond was het DT bijeen bij Maaike en we wilden eerst een van de projectjes die binnenkort in een workshop gegeven worden maken, alleen omdat degene die dit bedacht had er niet kon zijn die avond, heb ik spontaan een mini-workshop kleuren met copics gehouden voor de dames. Het was een hele gezellige avond en inkleuren en praten ging prima samen. Het afdrukje dat ik als voorbeeld inkleurde moest natuurlijk van mezelf wel verwerkt worden op een kaartje. Dat is dus dit kaartje geworden:


Het papier is wederom van het MME blokje dat ik laatst bij Scrapmydream heb aangeschaft. Als het mogelijk is om 'verliefd' te worden op papier dan ben ik dat. Wat een geweldig papier vind ik dit. Vervolgens heb ik een tag voorzien van een restje dat afviel van het schuine deel en heb ik hier een lintje doorheen geregen. Omdat ik vind dat koala's in een bos thuis horen heb ik met de Cherrylinn mal (ook van Scrapmydream) blaadjes gemaakt en zo op het kaartje gemaakt dat het net is of Tilda onder een boom staat. Dit keer geen bloemen maar een bijpassende brad van MME en wat kleine vlindertjes die ik geponst heb met een heel oud ponsje. En ik ben wederom blij met mijn creatie.

Het afdrukje is ingekleurd met de volgende copics:
Gezichtje: E93, E50
Hoed en jurkje: YR07,68,16,15, 04
Het rode bandje op de hoed en de schoentjes: R29, 27, 24
Het gras: YG17, 13, 11
Schaduw/lucht: B0000

Groetjes, Ankie

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie, het was inderdaad heel gezellig en je hebt ons heel goed uitgelegd hoe het inkleuren met Copics moet. Ben benieuwd wat de andere meiden ermee gaan doen.
    Het is een ontzettend vrolijk kaartje geworden!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje zeg, hele leuke kaart Ankie! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen