dinsdag 17 april 2012

Kaart gemaakt

Hoi allemaal,

Vandaag is mijn vriendin en ons designteamlid Ankie van de Polder jarig!
Ankie, van harte gefeliciteerd meid en nog heel veel creatieve jaartjes erbij!

Ik maakte voor haar onderstaande kaart.






Hierbij heb ik gebruik gemaakt van het papier van My Mind's Eye genaamd Breeze uit de serie Lost & Found 2 .
Het cardstock is van Stampin' Up! en de stempel van de plant ook, uit de stempelset Bloomin' Beautiful. Dit afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent potloden (White C270, Grey Green C390 en Lime Green C460). De tekststempels zijn van Marianne Design.
De vlinders heb ik uitgestanst met de Butterfly Bundles mallen van Cheery Lynn.
De randen van het papier zijn bewerkt met Memento, Rich Cocoa. De stempels zijn gestempeld met Memento Rich Cocoa, Bamboo Leaves en Pear Tart.
De gestempelde vlindertjes aan de binnenzijde zijn van de stempelset van My Mind's Eye, genaamd Be Happy uit de serie Follow Your Heart.
Het stukje kant en de knoopjes komen, net als het designpapier, de inkt en de Cheery Lynn mallen, ook uit mijn webwinkel.

Nu maar hopen dat ze hem mooi vindt!


Fijne dag, Maaike

2 opmerkingen:

  1. Ha Maaike, dank voor je mooie kaart. Ik vond hem vanmiddag in de bus (samen met nog 17 andere kaarten) toen ik thuis kwam uit mijn werk. Tja, ik moest gewoon werken vandaag. Maar, ze hadden mijn kamerdeur, mijn bureau en omgeving helemaal versierd, dus iedereen die langs liep kwam ook even binnen om te feliciteren. Ik voel me dus ook echt helemaal jarig. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaart erge mooie combinatie met dat kraft papier.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen