zondag 31 oktober 2010

Zo, he, he, eindelijk weer eens een kaartje gemaakt!
Mijn collega en vriendin Joan vroeg mij een kaartje te maken voor haar buurmeisje dat binnenkort 2 jaar wordt. Ze heet Nena, net zoals in dat liedje "99 luftballons". Dus, kwam mijn stempelsetje van Penny Black, genaamd "Wonderful" hier goed van pas! Ik heb op de voorkant 5 keer de egel met de ballon afgedrukt met de zogenaamde "maskeer techniek". De ballonnen zijn vastgeplakt, sommigen met gewoon dubbelzijdig tape en anderen met foam tape, om zodoende een beetje hoogteverschil te krijgen. Op de ballonnen heb ik een wit streepje aangebracht met witte gelpen van Stampin' Up! en de ballonnen zijn met een Linen Thread, ook van SU, verbonden met de handjes van de egeltjes.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. In de binnenkant staat haar naam, 2 jaar en nog een egel uit een oudere serie van Penny Black met een ballon.
Groetjes, Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten